Thursday, July 14, 2011

SAYS.my

SAYS.my

Hello semua..
saya baru saja join ini SAYS.my .. Cousin Gunaqz saya (boleh ka pinjam nama sis??sambil promosi blog ko yang best..hehehe..) yang bagi penjelasan sama saya tentang SAYS.my ni melalui blog dia juga.. So dalam diam-diam, baru saya tahu yang Sister Devreny saya sudah pun CASH OUT RM100 hasil dari pendapatan dia dalam SAYS.my dan pergi shopping dengan bangganya. (Oooo itu rupanya pendapatan dia, patutlah mewah jak dia walaupun dia hari-hari cakap 'banyak betul bill mo bayar'..tapi dia tetap ada duit beli kasut, baju, beg dan lain-lain selain daripada sumber pendapatan dia daripada menyanyi.. hehehe jangan marah sis Dev)..


Sebenarnya lamaaaa sudah saya mo cari 'side income' tapi saya paling tidak suka tu bisnes internet yang mahu bayar.. Kenapa?? Sebab saya TIADA DUIT untuk bayar dan takut-takut kalau itu satu penipuan dan saya rugi. siapa lah yang mau rugi kan?

Okay lah berbalik kepada SAYS.my ... Oleh kerana saya dapat tahu untuk register SAYS.my ni tidak perlu bayaran modal, jadi saya sangat berminat untuk mencuba. Sebab kalau saya malas / tidak pandai / tidak aktif / apa saja yang menyebabkan bisnes ini tidak berjalan pun, at least "TADA KERUGIAN dan TIADA KEUNTUNGAN".. tapi kalau aktif dan banyak sambutan, saya yakin "TIADA RUGI dan ADA INCOME".. (Adeh naa.. semnagat betul saya ni kunun..)

Bah mari saya terangkan sama kamu apa ini SAYS.my
(p/s : Sila baca dengan teliti supaya kamu faham betul-batul. Jangan cuba JOIN kalau tidak faham nanti sendiri kamu bingung-bingung.. hehehe.. JANGAN dulu klik mana-mana LINK sebelum kamu habis baca penerangan saya.. huhahuha..)


SAYS.my ini ialah satu ejen pengiklanan dimana SAYS.my menerima tepahan IKLAN daripada pelbagai syarikat.. Jadi... Peranan SAYS.my ialah ...kasi iklan produk syarikat tadi tu.. CARANYA ialah SAYS.my suruh ahli berdaftar diorang yang mengiklankan itu iklan..(macam saya ni lah salah satu ahli berdaftar sebab saya sudah mendaftar..hehe) Tapi ingat! Diorang bukan suka hati menyuruh tau, suruhan berbayar ni. Yalah... macam kita kerja kan, mesti kena gaji maaaa.. Tertakluk kepada terma dan syarat la..

FREE !! seperti yang saya katakan dalam mesej inbox kamu di Facebook (kepada yang saya sempat share lah) PENDAFTARAN untuk menjadi ahli adalah PERCUMA! Walaupun sebelum atau selepas daftar TETAP FREE.... Ini bermakna, selepas mendaftar tinggal kita mengiklan dan dapat income..
(Atui..punya siok ni!)


Bah CARA MENDAFTAR : mudah sahaja...
1. Mesti ada FACEBOOK atau TWITTER (sebab dari laman ini la kita berbisnes..paham...?)
2. Masuk ke laman SAYS.my dan cari butang ini ...

PALING PENTING Baca betul-batul arahan arrr..! Dan kepada yang belum mendaftar jangan risau button ni akan terus mambawa kamu kepada bahagian pendaftaran. 

3. Kalau sudah daftar, dalam laman SAYS.my ada satu kotak KUNING sebelah kiri dan ada button bertulis "View mission" ..naahhh klik disana dan kamu baca apa arahan seterusnya.. VERY EASY untuk baca and fahami so saya tidak perlu terangkan itu. hehehe.. Dengan itu, bermula lah bisnes kamu dengan SAYS.my

CARA MENGIKLAN pula paling easy........oleh kerana banyak pilihan ikan untuk diiklankan so kamu pilih lah iklan yang kamu rasa-rasa diminati oleh kawan-kawan kamu SUPAY kawan kamu tu rajinnnnnn saja mo klik..

KENAPA PERLU KAWAN KLIK TU IKLAN KAMU ???
Sebab....itu lah sumber pendapatan kamu... kalo sekadar share iklan saja mana lah si SAYS.my mahu bagi GAJI sama kita..selepas kena klik tu iklan kita, baruuu lah si SAYS.my ini akan bagi kita GAJI.. hahahaha..

LAIN-LAIN CERITA :
Ini dia contoh pengiklanan itu nanti...

RM 3000 :
Peruntukan jumlah klik yang akan dibayar, bermaksud..bila sudah cukup 3k, Klik tidak diterima dan tidak dibayar lagi..

RM0.20 :
Jumlah yang akan dibayar bagi setia satu (1) klik!

Share this ! :
tekan butang untuk membawa kamu ke Link iklan dan cara-cara pengiklanan.
_____________________________________________________

Haaaaaa... yang ini kamu tau ka apa..????
Ini ialah.... kalu kamu dapat invite kawan-kawan untuk sertai SAYS.my ini maka kamu kena "UP" lagi income iaitu RM1.00 per FRIEND ... naaaaa... bukan kah siok begini.. 

Makin banyak kawan maka makin banyak lah peluang untuk dapat income yang lebih..

Dengan itu....saya pun sambil tolong kawan-kawan yang mo cari side income, sambil saya mo minta tolong juga ini... jadi... boleh ka saya minta tolong kamu , DAFTAR lah melalui link invitation saya ini??
PLeassseeeee.....
Kalau kamu Daftar melalui Link Invitation saya maka saya benarkan kamu curi saja POST saya ini untuk iklankan kepada kawan-kawan kamu.. biarpun tanpa kebenaran saya! hahahahaha..

Okaylah itu saja.. Bah mari kita saling kawan-kawan dan tolong-menolong antara satu sama lain.. Kekekekeke...

ok lah sampai disini saja ... TaTaTiTiTuTu...

2 comments:

Gunaqz said...

wah, chaiao chaiao sis! sudah ko berabis mengiklan di facebook kah? he he

Dayzee said...

sedang berusaha berabis.. baaru RM0.60 sy dapat.. hahahahaha... syukur... harap2 pandai juga bertambah.. hehehe